Кризата си казва думата. С нея започнаха да се съобразяват не само потребителите, ами и производителите, собственици на бизнес.
Хитра пекарна във френския град Ним, където безработицата е с много висок процент, започна да продава вчерашен хляб на половин цена. Всъщност не само хляб, а и пица, торта и други тестени изделия.
Продуктите се събират от различните пекарни, собственост на същата компания. А продавач-консултант съветва клиентите да затоплят хляба за 2 минути във фурната, за да му придадат свежест.
Клиентите останали толкова доволни, че споделили новината на френския всекидневник LeParisien. С охота признали, че не могат да открият разлика между хляба от днес и този от вчера.
Защо постъпката на пекарната е толкова коментирана? Френските шеф-готвачи считат, че багетата, символ на френската идентичност и кулинария, е хубава само когато е прясно изпечена.
Kога голямата безработица у нас ще склони към милост сърцата на производителите, очакваме с огромно нетърпение.