Моят Кулинар Вход | Регистрация
Ключови думи
Тип ястие
Вид меню
15
30
60

7 правила за по-бърз метаболизъм

по статията работи: | 21 юли 2015 Прочитания: 3004
За да бъдем в добра форма
7 правила за по-бърз метаболизъм
Източник: photl.com

Много добре знаем какво значи да си с бавен метаболизъм - подуване, умора, трупане на излишни килограми.

 

Знаем и че бързият метаболизъм е пръв помощник в борбата с килограмите.

 

Ето 7 правила, които да спазват от началото на деня до вечерта, за да забързате обмяната на вещества в организма си. 

 

1. Сутрешна гимнастика - не е задължително да е точно гимнастика. Просто леко натоварване около 10-тина минути сутрин действат изключително добре на организма ви. Тонизират цялото тяло, а оттам подобряват и перисталтиката.

 

2. Закуска, пълна с протеини - закуската е изключително важна и не бива да я пропускате. Важно е закуската да е пълноценна. Според специалисти това значи да е богата на протеини.

 

Хапвайте мляко, сирене, кашкавал, извара, шунка, жито, плодове, риба, овесени ядки. Протеините доставят на организма енергия и ценни вещества за дейността на мозъка и тялото. 

 

3. Спорт - още една важна стъпка за бърз метаболизъм. Спортът укрепва мускулатурата, а колкото по-здрави са мускулите, толкова по-бърза е обмяната на вещества. 

 

 

photl.com


3 пъти седмично по 1 час са напълно достатъчни, за да се поддържате в добра форма и да благоприятствате дейността на храносмилателната система. 

 

4. Подправките - няма да се повтаряме, много пъти сме казвали, че подправките са чудесен начин да забързаме метаболизма.

 

Припомнете си кои са най-добрите подправки за тази цел. 

 

5. Вода - още нещо за което не веднъж и два пъти сте чували. Пиенето на достатъчно много вода през деня е важно условие за нормално протичане на обмяната на вещества.

 

Не забравяйте да пиете хладка вода, а не студена

 

6. Морски храни и ядки - включвайте ги задължително в менюто си. Те са богати на селен, цинк, йод и мед, които подпомагат дейността на щитовидната жлеза.

 

 

photl.com

 

Тя от своя страна произвежда хормони, които влияят на дейността на храносмилателната система.

 


scx.hu


7. Вечеряйте поне 2 часа преди сън - не пренебрегвайте този съвет. По принцип вечерта всички дейности на организма са по-забавени, в това число и метаболизма.

 

Затова ако не оставите достатъчно време да се смели храната, това ще се отрази зле на обмяната на вещества. 

Рейтинг: 4 / 5 , 242 гласa
Коментари(0)
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
изпрати
WebKBD
Предложи рецепта
Регистрирай се и предложи рецепта, запази
любимите си рецепти и коментирай в сайта!
  • Пилешко, глазирано с балсамов оцет
    15 мин.
  • Картофена салата с бекон
    20 мин.
  • Руски чаени сладки
    30 мин.
Виж бърза и вкусна идея за трапезата.
Всеки ден в 16.00 ч. - ново предложение!
Рецепти
Най-нови
Най-търсени
Резултати | Архив
Анкета
Какво мислите за биохраните? 1
"Щур свят, Господи, луд свят! Смешен и тъжен, жесток и трогателен, опак и прав... Свят, в който не можеш да разбереш къде свършва...
  • Трябва да опитате тази вкусотия...ние нямаме думи да я опишем - Локуменик
  • Най-вкусните чушки бюрек!
  • Тази фокача е просто разкошна!
  • Еха, чудна идея за закуска
  • Само си представете как се топи в устата тази питка...
15-ти септември.Иванчо тръгва на училище за първи път. Бабата: –Не обиждай момичетата и не ги дърпай за...