Много често именно опаковката е посредникът, който ни кара да посегнем към някой продукт, особено ако ни е непознат. Креативната опаковка, разбира се, може да е подвеждаща.
Когато качеството на продукта е достатъчно високо, той няма нужда от подобна реклама.
Все пак, живеем в едно доста интерактивно време, в което дори детските книжки не са това, което бяха.
Така че е пределно ясно, че опаковките на хранителните продукти също не просто изпълняват функция – те ни забавляват и ни карат да се усмихнем.
Преди време решихме да ви покажем една селекция дизайнерски етикети на най-различни неща за хапване и пийване.
Тъй като от тогава доста време мина (което при нас се измерва в рецепти), нека продължим традициите с още една криейтив доза.
Етикетите, които ще откриете малко по-надолу, наистина ще ви впечатлят. Не само защото успяват да комуникират с потребителя – те буквално комуникират със самия продукт.
Нещо като негово продължение са.
Вижте сами: